вверх
Интернациональный форум любителей спутникового тв
Сообщения без ответов | Активные темы Текущее время: 22 мар 2025, 17:31
100852 photo-2025-03-16-17-09-25 2024-04-22-102412



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 80 ]  На страницу Пред.  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  След.
 Формула F-1 
Автор Сообщение
МОДЕРАТОР
МОДЕРАТОР
Аватара пользователя

Зарегистрирован:
Сообщения: 2201
Откуда: Україна

Cпасибо сказано: 379
Спасибо получено:
1839 раз в 1217 сообщениях
Баллы репутации: 0

Повысить репутацию vova 64Понизить репутацию vova 64
Команда Формули-1 Ред Булл після непереконливого виступу Серхіо Переса на Гран-прі Бразилії дедалі ближче до того, щоб на сезон-2025 запросити іншого пілота у якості напарника Макса Ферстаппена.

Раніше головними претендентами називалися Юкі Цунода та Ліам Лоусон з молодшої команди РБ, а тепер з'явився новий кандидат – Франко Колапінто.

Аргентинець під час сезону замінив Логана Сарджента у Вільямсі і вже встиг вразити впевненими виступами як у кваліфікаціях, так і перегонах.

Повідомляється, що Ред Булл думає про викуп контракту Колапінто у Вільямса.

Що стосується Переса, який має контракт ще на два сезони, то є ймовірність, що мексиканець завершить кар'єру, але залишиться в Ред Буллі як амбасадор Биків.

Гонщик дуже популярний в іспаномовних країнах, тому команда не хоче розривати з ним стосунки.Изображение


08 ноя 2024, 05:37
Профиль Отправить личное сообщение WWW Cпасибо сказано
За это сообщение пользователю vova 64 "Спасибо" сказали:
yzek65
МОДЕРАТОР
МОДЕРАТОР
Аватара пользователя

Зарегистрирован:
Сообщения: 2201
Откуда: Україна

Cпасибо сказано: 379
Спасибо получено:
1839 раз в 1217 сообщениях
Баллы репутации: 0

Повысить репутацию vova 64Понизить репутацию vova 64
Пілот Ред Булла Макс Ферстаппен лідирує в загальному заліку Формули-1 вже більше 900 днів поспіль, побивши, здавалося, «вічний» рекорд Міхаеля Шумахера.

Ферстаппен лідирує у загальному заліку з Гран-прі Іспанії 2022 року. Після цієї гонки Макс уже третій сезон нікому не віддає перше місце. Шумахер тримався на першій позиції з 2000 по 2002 рік (896 днів).

Враховуючи відрив у 62 очки від Ландо Норріса за три гонки до кінця, Ферстаппен, швидше за все, стане 4-разовим чемпіоном та отримає шанс лідирувати у загальному заліку 1000+ днів.

Крім того, перемігши на Гран-прі Бразилії при старті з 17-го місця, Ферстаппен побив рекорд Фернандо Алонсо за кількістю перемог при стартах з різних позицій.

Макс вже має перемоги при стартах з десяти різних позицій. Алонсо має перемоги при стартах з дев'яти різних місць.Изображение


09 ноя 2024, 04:45
Профиль Отправить личное сообщение WWW Cпасибо сказано
За это сообщение пользователю vova 64 "Спасибо" сказали:
yzek65
МОДЕРАТОР
МОДЕРАТОР
Аватара пользователя

Зарегистрирован:
Сообщения: 2201
Откуда: Україна

Cпасибо сказано: 379
Спасибо получено:
1839 раз в 1217 сообщениях
Баллы репутации: 0

Повысить репутацию vova 64Понизить репутацию vova 64
Керівник Формули-1 Стефано Доменікалі повідомив, що незабаром серія розповість про те, як відбуватимуться європейські гонки. Очікується, що Ф-1 застосує ротацію.

Зараз у сезоні проходить 10 європейських гран-прі, проте Ф-1 все більше уваги приділяє новим регіонам, тому Європі доведеться зменшити кількість перегонів.

За інформацією ЗМІ, точно планується ротація перегонів в Іспанії (Барселона) та Нідерландах – один рік буде Гран-прі Іспанії, наступний – Гран-прі Нідерландів.

«Вже найближчим часом ми розповімо подробиці. Багато країн хочуть проводити перегони, і нам доведеться зберігати баланс», – сказав Доменікалі.

Під ротацію ризикують потрапити автодроми у Монці, Спа та Імолі.Изображение


10 ноя 2024, 04:39
Профиль Отправить личное сообщение WWW Cпасибо сказано
За это сообщение пользователю vova 64 "Спасибо" сказали:
Admin
МОДЕРАТОР
МОДЕРАТОР
Аватара пользователя

Зарегистрирован:
Сообщения: 2201
Откуда: Україна

Cпасибо сказано: 379
Спасибо получено:
1839 раз в 1217 сообщениях
Баллы репутации: 0

Повысить репутацию vova 64Понизить репутацию vova 64
Бос команди Формули-1 Мерседес Тото Вольфф визнав, що радий відходу пілота Льюїса Хемілтона, який з сезону-2025 виступатиме за Феррарі.

Вольфф задоволений, що йому не довелося самостійно ухвалювати рішення щодо припинення співпраці з 7-разовим чемпіоном.

«Я радий. Бажання Хемілтона піти самому позбавило мене необхідності приймати рішення, коли потрібно прощатися з легендарним пілотом і говорити йому, що вже час йти».

«З цієї причини останні контракти були за схемою 1+1. Колись треба було б ухвалити рішення і попрощатися з Льюїсом, тому що ми дивимося на нове покоління пілотів».

«Я тільки здивований, що Хемілтон вибрав нову команду, коли ще немає інформації, чи буде вона конкурентною», – сказав Вольфф.

З сезону-2025 пілотами Мерседеса будуть Джордж Расселл та Андреа Кімі Антонеллі.Изображение


12 ноя 2024, 06:47
Профиль Отправить личное сообщение WWW Cпасибо сказано
МОДЕРАТОР
МОДЕРАТОР
Аватара пользователя

Зарегистрирован:
Сообщения: 2201
Откуда: Україна

Cпасибо сказано: 379
Спасибо получено:
1839 раз в 1217 сообщениях
Баллы репутации: 0

Повысить репутацию vova 64Понизить репутацию vova 64
Формула-1 перед стартом сезону-2025, який буде 75 в історії серії, 18 лютого проведе великий захід у Лондоні.

Повідомляється, що всі команди мають в один день показати нові боліди та нові кольори своїх машин, а також у презентації братимуть участь усі 20 гонщиків.

Передсезонні тести відбудуться у Бахрейні 26-28 лютого, а новий сезон розпочнеться 14 березня в Австралії.Изображение


13 ноя 2024, 07:15
Профиль Отправить личное сообщение WWW Cпасибо сказано
За это сообщение пользователю vova 64 "Спасибо" сказали:
yzek65
МОДЕРАТОР
МОДЕРАТОР
Аватара пользователя

Зарегистрирован:
Сообщения: 2201
Откуда: Україна

Cпасибо сказано: 379
Спасибо получено:
1839 раз в 1217 сообщениях
Баллы репутации: 0

Повысить репутацию vova 64Понизить репутацию vova 64
Гран-прі Австралії відбудеться вже цього вікенду, з 14 по 16 березня, відкриваючи сезон Формули-1 2025 року. Подія викликає жвавий інтерес серед фанатів, особливо через дебют Льюїса Хемілтона у складі Феррарі після 12 років у Мерседес.

Згадуючи минулі сезони, коли Австралія відкривала чемпіонат, зокрема з початку гібридної ери, можна помітити, що Льюїс Хемілтон щороку здобував поул у цей період. Враховуючи щільність пелотону та кваліфікаційну швидкість Феррарі SF-25, британець має всі шанси продовжити цю серію. Чи вдасться йому це – дізнаємося вже цього вікенду.Изображение


10 мар 2025, 17:10
Профиль Отправить личное сообщение WWW Cпасибо сказано
За это сообщение пользователю vova 64 "Спасибо" сказали:
Admin
МОДЕРАТОР
МОДЕРАТОР
Аватара пользователя

Зарегистрирован:
Сообщения: 2201
Откуда: Україна

Cпасибо сказано: 379
Спасибо получено:
1839 раз в 1217 сообщениях
Баллы репутации: 0

Повысить репутацию vova 64Понизить репутацию vova 64
Колишній пілот Ред Булла та Феррарі Себастьян Феттель, який є 4-разовим чемпіоном Ф-1, вважає Міхаеля Шумахера найкращим пілотом в історії серії.

«Шумахер залишається моїм героєм. І, мені здається, він все ще найвеличніший пілот в історії Формули-1, незважаючи на те, що Льюїс Хемілтон побив багато його статистичних рекордів».

«Льюїс проробив велику роботу і став першим темношкірим гонщиком Ф-1, він підняв тему расизму, хоча колись здавалося, що через колір шкіри йому не знайдеться місця в чемпіонаті», – сказав Феттель.

Хемілтон може стати першим 8-разовим чемпіоном світу.Изображение


11 мар 2025, 05:21
Профиль Отправить личное сообщение WWW Cпасибо сказано
За это сообщение пользователю vova 64 "Спасибо" сказали:
Admin
МОДЕРАТОР
МОДЕРАТОР
Аватара пользователя

Зарегистрирован:
Сообщения: 2201
Откуда: Україна

Cпасибо сказано: 379
Спасибо получено:
1839 раз в 1217 сообщениях
Баллы репутации: 0

Повысить репутацию vova 64Понизить репутацию vova 64
Оскар Піастрі підписав багаторічну угоду з Макларен, забезпечивши своє довгострокове майбутнє в команді. Піастрі приєднався до Макларен напередодні сезону 2023 року після кількох років роботи в академії Альпін.

Австралієць допоміг команді виграти свій перший чемпіонат серед конструкторів за 26 років минулого сезону, набираючи ключові очки разом із напарником по команді Ландо Норрісом.

Ближче до кінця свого першого сезону Формули-1 з Макларен, Піастрі продовжив контракт до кінця кампанії 2026 року. Однак угоду було продовжено, щоб 23-річний гонщик залишився в команді з Вокінгу на наступні сезони.

Це чудове відчуття, усвідомлювати, що я є частиною довгострокового бачення Макларен – сказав Піастрі.

Команда вірила в мене, коли ми підписали контракт у 2022 році, і шлях, який ми пройшли протягом останніх двох сезонів, щоб допомогти повернути Макларен на самі вершини спорту, був неймовірним.

У Технологічному центрі Макларен працює так багато талановитих і особливих людей, які допомогли мені стати переможцем гонки Формули-1 на дуже ранньому етапі моєї кар’єри.

Тому я дуже пишаюся тим, що продовжую представляти цю легендарну команду ще багато років.

Я радий боротися за великі нагороди як пілот Макларен, і після минулорічних фантастичних досягнень я ще більше прагну залишатися на вершині.

Підписання Піастрі команді відбулася через рік після того, як Норріс підписав довгострокове продовження контракту з командою.Изображение


12 мар 2025, 05:09
Профиль Отправить личное сообщение WWW Cпасибо сказано
За это сообщение пользователю vova 64 "Спасибо" сказали:
Admin
МОДЕРАТОР
МОДЕРАТОР
Аватара пользователя

Зарегистрирован:
Сообщения: 2201
Откуда: Україна

Cпасибо сказано: 379
Спасибо получено:
1839 раз в 1217 сообщениях
Баллы репутации: 0

Повысить репутацию vova 64Понизить репутацию vova 64
Скрытый текст: показать
Ред Булл став одним з останніх, хто представив свій болід 2025 року. А передсезонні тести в Бахрейні дали командам можливість випробувати свої оновлення та оцінити перші результати роботи з новими болідами. Ред Булл підійшов до тестів із цікавим підходом: команда не лише ретельно перевіряла базову версію RB21, а й випробувала ряд оновлень, запланованих на майбутні етапи. Втім, попри амбітний план, деякі зміни не виправдали очікувань.

На перший погляд, RB21 дуже схожий на свого попередника, RB20. Ред Булл вирішив зберегти сильні сторони минулорічної машини, які дозволили домінувати в першій половині сезону-2024, але водночас прагнув усунути слабкі місця.

RB20 вирізнявся високою ефективністю на трасах із швидкісними поворотами та рівним покриттям, однак мав доволі вузьке робоче вікно. Пошук оптимальних налаштувань займав багато часу, що створювало проблеми, особливо на менш сприятливих трасах. Наприклад, у Катарі-2024 інженерам довелося використовувати спринт як тестову сесію, щоб знайти правильний баланс.

RB21 розробляли з урахуванням цих особливостей, прагнучи зробити машину більш передбачуваною та стабільною в різних умовах. Як зазначив технічний директор команди П’єр Ваше, концепція залишилася незмінною, проте було внесено суттєві зміни в підвіску, систему охолодження та аеродинамічний пакет.

В 2025-му році команду чекає оновлений склад пілотів. Напарником Макса Ферстаппена стане новозеландець Ліам Лоусон, який минулі сезони виходив на заміну в молодшій команді, чим заробив собі місце в головній команді, регулярно демонструючи хороші результати.

Сезон стартує вже в ці вихідні, з 14 по 16 березня на автодромі Альберт-Парк, Мельбурн (Австралія).



Переднє антикрило – радикальне оновлення

Найбільш помітною новинкою, випробуваною під час тестів, стало нове переднє антикрило, яке вперше з’явилося на боліді в третій день. У порівнянні з початковою версією, носова частина стала ширшою та товстішою, що мало покращити жорсткість конструкції та запобігти надмірному згинанню.

Також було змінено профіль основного елемента крила: тепер він більш плоский у центрі та має різкіший нахил до країв. Це рішення спрямоване на покращення проходження повітря до входів каналів Вентурі.



Змінився і спосіб кріплення верхніх елементів до торцевих пластин. Нове рішення дозволяє ефективніше відводити потік повітря від передніх шин, зменшуючи турбулентність і покращуючи роботу задньої частини боліда.

Верхня частина

Якщо порівняти RB21 з RB20, можна помітити зміни в верхній частині машини. Інженери Ред Булл зменшили агресивність поверхні обшивки, що зробило перехід поверхні кузова до задньої частини боліда більш плавним та інтегрованим. Це допомагає покращити розподіл повітряного потоку навколо машини.

Також залишився невеликий вхідний канал і пов’язаний із ним трубопровід у зоні підголівника пілота. Важливим є і оновлене балкове крило (про нього докладніше нижче), яке також зазнало змін.

Деталі навколо підголівника також були доопрацьовані: зник рельєфний елемент, що був у торішній версії, що дозволило створити більш гладку поверхню. Додані нові горизонтальні лопатки, які допомагають стабілізувати потік повітря, коли він відривається від кінця кріплення Хало.



Оновлене днище

Зміни торкнулися і дна автомобіля. Один із помітних аспектів – були змінені поворотні лопатки на краю підлоги. Вони стали менш агресивними у своїй геометрії, що, ймовірно, зроблено для того, щоб забезпечити більш стабільну поведінку автомобіля в поворотах, особливо при зміні висоти підлоги під час руху.



Зміни в задній частині

Одним із найпомітніших нововведень стала змінена конструкція дифузора та каналу Вентурі. У RB21 кіль дифузора розташований нижче, ніж у минулорічній версії, а форма хвостової частини стала гострішою та більш вертикальною. Це рішення нагадує концепцію Феррарі та Мерседес зразка 2023 року, що мало на меті підвищити стабільність у повільних поворотах, де RB20 зазнавав труднощів.

Також варто відзначити нове балкове крило (виділено помаранчевим еліпсом на фото знизу) . Його нижній елемент отримав значно більшу хорду, що дозволяє ефективніше працювати в парі з дифузором, покращуючи відведення повітря. Верхній елемент, навпаки, має меншу хорду та більш плоску форму, що сприяє зниженню лобового опору та підвищенню максимальної швидкості.



Елементи, що не зазнали значних змін

Передня та задня підвіски залишились майже без змін, як і бокові понтони. Всі ці елементи являються логічним продовженням ідей минулого сезону, адаптованими під змінення аеродинаміки RB21.

Нестабільність та пошук правильного напрямку

Втім, випробувані оновлення не дали бажаного ефекту. Ферстаппен скаржився на нестабільність та недостатню поворотність у середній фазі поворотів, а команда зауважила, що реакція машини була далекою від очікуваної.

П’єр Ваше визнав, що Ред Булл ще не повністю розуміє поведінку RB21 і потребує додаткової роботи для оптимізації налаштувань. Машина виявилася гострішою в керуванні, ніж очікувалося, що ускладнює пошук правильного балансу.

Висновки: пошук балансу перед першим етапом сезону

Зміни в RB21 демонструють, що Ред Булл намагався розширити робоче вікно машини, зробивши її більш стабільною у різних умовах. Однак тести показали, що команда ще не повністю розуміє, як максимально ефективно використовувати нові елементи. В деяких ситуаціях зміни зробили машину ще більш гострою в поведінці, що спричинило складнощі для пілотів.

Попереду у команди багато роботи, особливо перед першими гонками сезону, де потрібно буде швидко знаходити оптимальні налаштування. Чи зможе Ред Булл повернути втрачену стабільність та використати весь потенціал RB21 – покаже початок чемпіонату.
Изображение


13 мар 2025, 08:27
Профиль Отправить личное сообщение WWW Cпасибо сказано
За это сообщение пользователю vova 64 "Спасибо" сказали:
Admin
МОДЕРАТОР
МОДЕРАТОР
Аватара пользователя

Зарегистрирован:
Сообщения: 2201
Откуда: Україна

Cпасибо сказано: 379
Спасибо получено:
1839 раз в 1217 сообщениях
Баллы репутации: 0

Повысить репутацию vova 64Понизить репутацию vova 64
Команда Ред Булл Рейсінг анонсувала використання технологій штучного інтелекту в новій сфері – для підготовки протестів у Формулі-1. У партнерстві з титульним спонсором Oracle команда застосовуватиме пошуково-доповнену генерацію (RAG) разом із великою мовною моделлю (LLM) для швидкого аналізу історичних правил та постанов ФІА.

Швидкий доступ до правил

Завдяки цій технології Ред Булл зможе в режимі реального часу отримувати інформацію з архіву регламентів, що суттєво покращить їхню здатність ефективно адаптуватися до правил під час гоночних вікендів.

Це особливо важливо, оскільки Міжнародний спортивний кодекс передбачає, що команди мають лише 30 хвилин після публікації попередньої класифікації для подачі протесту.

У Формулі-1 неодноразово використовували прецеденти для перегляду рішень стюардів. Один із найвідоміших випадків – успішний протест Астон Мартін на Гран-прі Саудівської Аравії-2023. Тоді команда довела, що Фернандо Алонсо неправомірно отримав 10-секундний штраф, надавши стюардам відеодокази та протоколи попередніх засідань, де у схожих випадках штрафів не було.

Завдяки новій технології Ред Булл зможе ще швидше знаходити подібні історичні рішення, що може дати їм перевагу у спірних ситуаціях.

Штучний інтелект у моделюванні

Окрім юридичної підтримки, Ред Булл та Oracle працюють над покращенням моделювання боліда. Починаючи з Гран-прі Австралії, команда використовуватиме нові обчислювальні потужності Oracle Cloud Infrastructure (OCI) A2 та A4 Flex, що забезпечать 10% зростання швидкості моделювання у порівнянні з 2024 роком.

З моменту початку партнерства з Oracle у 2021 році продуктивність симуляційної техніки Ред Булл зросла вже на 25%.

ШІ у розробці двигуна-2026

Також Ред Булл застосовує технології штучного інтелекту у процесі створення екологічно чистого палива для майбутніх двигунів Ред Булл Powertrains, які дебютують у 2026 році.

Штучний інтелект продовжує змінювати Формулу-1, і Ред Булл явно прагне бути серед лідерів у його використанні.

Изображение


14 мар 2025, 08:27
Профиль Отправить личное сообщение WWW Cпасибо сказано
За это сообщение пользователю vova 64 "Спасибо" сказали:
Admin
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 80 ]  На страницу Пред.  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  След.


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.

Рекомендую создать свой форум бесплатно на http://4admins.ru

Русская поддержка phpBB
Flag Counter Яндекс.Метрика Top.Mail.Ru Индекс цитирования
В обязанности Администрации не входит контроль легальности или нелегальности передаваемой информации (любой, включая, но не ограничиваясь, информацией передаваемой между пользователями, внутренней пересылки информации в виде различных ссылок, текстов или архивов), определение прав собственности или законности передачи, приема или использования этой информации. Администрация не несёт никакой ответственности за пользователей данного форума!
Этот сервис не преследует материальной выгоды. Но любой желающий может пожертвовать средства на поддержку проекта и т.п. P1007417068.